duminică, 6 mai 2012

Inaugurare... (3)

Biblioteca Nationala





Va multumesc pentru vizita !

12 comentarii:

  1. Foarte reusite fotografii! Cred ca o sa le donez si paleta mea pe care amestec culorile, multi au vrut sa o cumpere deja:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ultimile doua imagini sunt pe sufletul meu! ma jucam si eu asa acum ceva ani...dar nu a durat, m-am plictisit :). zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  3. A doua fotografie mi-a incantat sufletul. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. un adevarat loc de cultura!

    sa ai o duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase sunt! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Robert.Nu cred ca este cazul sa o vinzi. Sincer, nu sunt chiar genul meu ... le-am mai rasucit, le-am "luat" din unghiuri anormale...deci opera combinata ! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Geanina, pe mine m-au atras culorile...ele nu erau expuse asa...sper sa nu se supere autorul...zi faina si tie !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti-au placut cartile din ceramica pictata, Vienela... Sunt frumoase ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Da Pandhora ... chiar daca nu sunt fan al acestui gen de arta, incerc sa gasesc ceva care sa-mi placa !

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este Carmen. Un loc deosebit cu sali de lectura, sali pentru spectacole, spatii pentru expozitii si un etaj intreg pentru laboratoare(pentru reconditionare carti). O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere