joi, 13 septembrie 2012

Roz...

... nuferi...




Va multumesc pentru vizita !

14 comentarii:

  1. Eu stiam doar de albi si galbeni. Sunt din Delta? Si care Delta?

    RăspundețiȘtergere
  2. parca se privesc in oglinda...
    sunt tare frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da zi-mi, erai in barcuta?:)
    cica nuferii roz dauneaza nuferilor albi...
    superbi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt la "fără cuvinte", evident. Priveşti şi admiri...

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe poze,la prima vedere ai
    impresia că sunt trandafiri nici
    decum nuferi...îmi plac!
    Zi frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan: In Parcul Circului (Bucuresti) si sunt roz !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pandhora: Se admira si ei in luciul apei- nu cred ca sunt narcisisti, totusi !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. geanina: ntzzz...era o barcuta, dar nu aveam acces la ea !!! :)) De pe mal, cu grija, sa nu fac vreo baie- cica scaldatul era interzis!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristian Lisandru : Multumesc ! Eu nu ma saturam sa-i privesc, sa-i admir si sa-i fotografiez...

    RăspundețiȘtergere
  10. Robert: Da, cred ca pot spune si asa...

    RăspundețiȘtergere
  11. ELENA: Multumesc. Am strabatut orasul special pentru ei ! A meritat !
    O seara linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumosi sunt, asa roz si mai multi! Nu stiu de ce n-am vazut postarea asta...doar pe cea de la WW. Chiar nu-mi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am adus odata de la Snagov un manunchi de nuferi, cu cozile de peste un metru. I-am bagat in casa si dimineata ma puteam crede pe balta, asa putea. :))
    Sunt foarte frumosi. Nu vazusem roz.

    RăspundețiȘtergere